Forum odabrao

Messi i Luka Modrić na TV-u ili na računalu?

Petak 07.Listopad 2011.

Sportski prijenosi imaju veliku gledanost, i opet, posebno kad nastupaju naši. Sve to stoji, no sve ćemo manje gledati sportske prijenose koje ne treba posebno plaćati

Izdanje

Broj 4, 07.10.2011

Teme

Više iz izdanja

Više od autora

Social

Sport je javni interes, posebno kad nastupaju naši sportaši. Točno. Sport je marketinški isplativ posebno kad nastupaju naše reprezentacije. Točno. Sportski prijenosi imaju veliku gledanost, i opet, posebno kad nastupaju naši. Sve to stoji, no sve ćemo manje gledati sportske prijenose koje ne treba posebno plaćati. Trend je to u cijelom svijetu, ali naši su se gledatelji, navikli da sve prijenose mogu gledati na tzv. slobodnim televizijama, javnoj i komercijalnim, teško s tim mire. Posebno kad nema međusobnih susreta Dinama i Hajduka. Što nema prijenosa ostalih klubova u HNL, još kako tako, ali Dinamo i Hajduk? A specijalizirani sportski kablovski kanali u nas još nisu ojačali. Što li će biti kad i oni krenu u nadmetanje za prijenose onih najatraktivnijih utakmica? Čak se spominje da će i Olimpijske igre, do sada isključivo rezervirane za javne televizije, uskoro pod čekić, pa tko da više. A zanimanje za pojedine sportove stalno varira. Prije nekoliko godina svi su se tukli za prijenose Formule 1, a danas se oni prikazuju na lokalnim televizijama. Dok je igrao Ivanišević, teniski turniri bili su u vrhu gledanosti, sada je prijenos Wimbledona pri dnu. Tko nije pratio skijanje za žene dok Janica nije objesila skije o klin? Stalno zanimanje imaju jedino Svjetska i Europska prvenstva, te Liga prvaka. A to košta, sve više i više. Takve troškove svuda u svijetu obično bi podmirivao prihod od marketinga, no već sad u SAD-u više novca odlazi na reklamiranje na internetskim portalima nego na televizijama. Tko zna, možda ćemo ubuduće sport, umjesto na TV-u, pratiti na računalu.