Forum odabrao

Neka mjere što hoće, ali najgledanija je prognoza!

Petak 14.Listopad 2011.

Sam pogled na tablicu gledanosti otkriva nam zanimljive činjenice jer Sport i Vremenska prognoza uvjerljivo su uvijek na vrhu gledanosti

Izdanje

Broj 5, 14.10.2011

Teme

Više iz izdanja

Više od autora

Social

Centralna dnevna informativna emisija perjanica je svake televizije i samim time trofej koji svi žele osvojiti i hvaliti se njime. Desetljećima je TV Dnevnik Televizije Zagreb i poslije Hrvatske televizije bio neprikosnoven. Svakog su se dana točno u 19,30 mogli satovi navijati po njemu, isto kao i po Gričkom topu točno u podne. Gledanost je bila zajamčena, nije bilo konkurencije. A onda su došli neki novi Dnevnici i došla su neka nova mjerenja gledanosti. Šarali su po ekranu u različita vremena, malo u 18.30, malo u 19.00, pa čak i u isto vrijeme kad i veliki, jaki Dnevnik HTV-a. I, malo po malo, počeli nagrizati najgledanijih trideset minuta u Hrvata. Danas je Dnevnik HTV-a izgubio primat, gledaniji je Dnevnik komercijalne televizije. Je li doista tako? Sam pogled na tablicu gledanosti otkriva nam zanimljive činjenice jer Sport i Vremenska prognoza uvjerljivo su uvijek na vrhu gledanosti. Dnevnik nije, a zašto? Zato jer novi Zakon o HRT-u i Zakon o elektroničkim medijima zabranjuje javnoj televiziji reklame unutar informativnih emisija, pa tako Dnevnik završava prije sporta i prognoze, što nije slučaj s komercijalnim televizijama. Ne znam kako vama, meni je to uvijek bila cjelina, ali ona se kao takva ne prikazuje u postotku gledanosti. Kad bi se zbrojile sve gledanosti onoga što Dnevnik jest, dobili bi bitno drukčiju sliku.

Povezani članci