Forum odabrao

Zašto se kultne emisije koje svi hvale tako malo gledaju?

Petak 30.Rujan 2011.

Kultnih emisija komercijalne televizije ionako nemaju, njima je gledanost ipak na prvom mjestu

Izdanje

Broj 3, 30.09.2011

Teme

Više iz izdanja

Više od autora

Social

Kultne emisije se ne rade s namjerom da to postanu, one se etabliraju s vremenom i publikom. Zamišljena kao intrigantni dodatak programu “Na rubu znanosti”Krešimira Mišaka ubrzo stječe kultni status i izuzetno vjernu publiku. Kao najveći nedostatak spominje se kasno emitiranje emisije. Pa ipak, u jednom neuspjelom pokušaju stavljanja u raniji termin gledanost joj se nije povećala. Postoji točno određeni krug gledatelja koji takvu emisiju gleda upravo u to vrijeme. Po pokazateljima gledanosti to nije veliki broj, naravno ako usporedimo s emisijama u prime timeu, ali za takav termin i takav sadržaj, više nego zadovoljavajuće. Sličan je slučaj s “Posebnim dodacima” Deana Šoše. Iako je to JEDINA emisija o filmu u čitavoj regiji s ekskluzivnim intervjuima s nekim od najvećih imena filmske umjetnosti, kako završi film iz ciklusa Filmski spektakli, tako se gledanost smanji. Emisiju svi hvale, a tako je malo gledaju. Po gledanosti “Pola ure kulture“ bolje prolazi, ali je isto možemo svrstati u taj krug. Što će to reći? Čim emisija nije o glamuru i spektaklima, posebno je otegotna okolnost ako se, ne daj Bože, bavi kulturom ili umjetnosti, osuđena je na zatvoreni krug gledatelja. Trebaju li nam takvi programi? Naravno, to i jest uloga javne televizije, jer kultnih emisija komercijalne televizije ionako nemaju, njima je gledanost ipak na prvom mjestu.