Skoči na glavni sadržaj

HRT razmišlja o tužbi protiv agencije koja je nudila plaćena gostovanja u njegovoj emisiji

hrt-razmislja-o-tuzbi-protiv-agencije-koja-je-nudila-placena-gostovanja-u-njegovoj-emisiji-6962-9436.jpg

Tvrtka ILI NET u ponedjeljak je nakon objave teksta sa svojih je stranica izbrisala ponudu o plaćenim gostovanjima, ali i dalje nudi oglašavanje u istoj emisiji
Foto: Pixabay

Hrvatska radiotelevizija razmišlja o tužbi protiv marketinške tvrtke ILI NET koja je do objave Forumovog teksta u ponedjeljak svojim potencijalnim klijentima otvoreno nudila gostovanja ili reklamiranja u HRT-ovoj emisiji Kod nas doma, uz nadoplatu dakako. „HRT će poduzeti sve pravne radnje kojima će se zaštititi ugled i interes HRT-a“, odgovorili su nam s javne televizije.

Također napominju da „HRT nema nikakav poslovni odnos s agencijom ILI NET niti je putem nje korišten oglasni ili sponzorski prostor programa HRT-a“.

Međutim, HRT smatra da je sasvim u redu da mozaični i zabavni program javne televizije može imati sponzorirani dio programa u skladu sa zakonom i pravilima HRT-a, uz potpisanI ugovor o oglašavanju. „U slučaju sponzorskog paketa oglašivači potpisuju ugovor s marketingom HRT-a, u skladu s cjenikom oglašavanja HRT-a“, kažu s javne televizije.

Tvrtka ILI NET u ponedjeljak je, nakon objave teksta, sa svojih stranica izbrisala ponudu o plaćenim gostovanjima, ali i dalje nudi oglašavanje u istoj emisiji, iako na HRT-u - da ponovimo - tvrde da nemaju nikakav poslovni odnos s agencijom

Prema dostupnim podacima iz Sudskog registra, agencija ILI NET ima šestoro zaposlenih, a 2017. godine poslovala je s prilično visokim prihodom od 4,8 milijuna kuna, odnosno 800.000 kuna po zaposlenom.

Ostaje i dalje pitanje odakle toj tvrtki uopće ideja da u svoju ponudu uvrsti prodaju gostovanja u emisiji na javnoj televiziji, te zašto i dalje nudi reklamni prostor u istoj emisiji kad nas HRT uvjerava da nemaju nikakav odnos s tom agencijom.

Tekst je financiran sredstvima Fonda za poticanje pluralizma i raznovrsnosti elektroničkih medija Agencije za elektroničke medije za 2018. godinu