Krivo ste shvatili, naša poruka ide u korist LGBT zajednici

 

Udruga mladih Selce priopćenjem se obratila javnosti tvrdeći da im je namjera karnevalskog spaljiavnja majke s djetetom u naručju, koje je krasio natpis "gay dijete iz eupruvete", bila upravo suprotna tumačenju medija. "Mesopust, iliti čovjek od slame ove se godine zvao Katarino Katarinčić, iz više razloga. Prvi razlog je, što je pokazano i u imenu, ne održavanje pučke fešte na blagdan Svete Katarine - zaštitnice Selca, što je za naše mjesto svakako „važan događaj“. Drugi razlog svakako je ismijavanje nepotrebnog referenduma o braku kojim se, prema našem mišljenu, ugrozilo ustavno pravo LGBT zajednice. To mišljenje Selce je pokazalo i na referendumu jer je stanovništvo glasovalo većinom protiv za razliku od ostatka Grada Crikvenice i Hrvatske, što je dovoljan razlog da ovaj društveni događaj i na maškarama bude obilježen", kaže se u priopćenju kojeg potpisuje Fabijan Lončarić, predsjednik Udruge mladih Selce. 

Lončarić navodi i treći razlog za nazivanje ovogodišnjeg mesopusta Katarinom Katarinčićem, a to je "ismijavanje hrvatske političke scene, a posebice desne političke opcije koja tvrdi da 'homoseksualci odgajaju homoseksualce' i ne podržavaju zakon o istospolnom partnerstvu". 

"Vjerujemo da ćete doći do zaključka da se radi o upravo dijametralno suprotnom događaju od onog što je na vašim portalima iznijela udruga Kontra. Žao nam je što je ovaj događaj krivo shvaćen i vjerujemo da će udruge koje se bave zaštitom LGBT prava, nakon objašnjenja, razumjeti našu poruku koja zapravo ide njima u korist", zaključuje Lončarić, čije nam priopćenje ipak nije zvučalo dovoljno uvjerljivo. Stoga smo ga nazvali kako bi nam dodatno pojasnio na što je trebala simbolizirati majka s djetetom u naručju i natpisi "gay dijete iz epruvete" i na koji bi način njihovo spaljivanje pomoglo LGBT zajednici, no bez većeg uspjeha. Ispričao se gužvom i obećao nam se povratno javiti za 10 minuta, ali to nije učinio ni nekoliko sati nakon poziva.

Podaci Državnog izbornog povjerenstva pokazuju da se doista većina stanovnika Selca, koji su izašli na referendum o braku, izjasnila protiv definicije braka kao zajednice žene i muškarca, ali radi se o tijesnoj većini. Protiv takve definicije braka izjasnilo se 51,68 posto birača (262 stanovnika Selca), dok je "za" zaokružilo njih 47,93 posto (243). Jednako tijesno bilo je na području cijele Crikvenice, gdje su sa svega 36 glasova pobjedu odnijeli zagovaratelji tradicionalne definicije braka.