Skoči na glavni sadržaj

HDZ-ov dožupan na burzi, kolege mu u šoku što dijeli sudbinu 380 tisuća građana

Saša Vejnović

<p>Uvjeren da svaki pravi novinar mora biti pošten prema sebi, iskren prema čitateljima, odan činjenicama, nepokolebljiv u otkrivanju istine. Društvo treba prave novinare, u to nema sumnje. Treba se nadati da će doći vrijeme kad će ih ponovno trebati i vlasnici medija</p>

Željko Šimunac, bivši HDZ-ov dožupan Šibensko-kninske županije trenutno je nezaposlen i živi od 1917 kuna naknade Zavoda za zapošljavanje, piše Slobodna Dalmacija. Iako je u Hrvatskoj na nadašnji dan registrirano 379.978 nezaposlenih osoba, političar, pa još i bivši dožupan, na burzi rada postao je vijest. Jer, u ovoj zemlji je valjda normalno da se političari za sebe pobrinu.

"Imam 22 godine radnog staža, po struci sam diplomirani inženjer prometa i od 7. prosinca 2013. sam na Zavodu za zapošljavanje, nakon jednog i pol mandata zamjenika župana", požalio se Šimunac novinarki Slobodne Dalmacije, dodajući da su mu posao obećavali proteklih mjeseci no ništa se nije ostvarilo jer, kaže, slobodno mjesto čuvaju za sebe, pa ono ne može biti za njega. 

Njegov donedavni šef, šibensko-kninski župan Goran Pauk, koji kaže da je dožupan na burzi "naša sramota", ima rješenje. "Treba raspisati natječaj i omogućiti Željku da se kao i svatko drugi natječe za posao. Bit ću prvi, to vam mogu obećati, koji će se zauzeti za to da se njegov problem riješi. Jer, kakvu to poruku šaljemo ostalima ovim primjerom: da bježe od politike glavom bez obzira, jer kad ih politika potroši, mogu lako završiti na ulici", kaže Pauk za Slobodnu, dodajući da to ne smijemo dopustiti.