Skoči na glavni sadržaj

Kupnja u Lidlu može biti stav, baš kao i ne kupnja u Konzumu

kupnja-u-lidlu-moze-biti-stav-bas-kao-i-ne-kupnja-u-konzumu-6147.jpg

Mišljenje je kao i šupak, svatko ga ima, reče davno Dirty Harry. To naročito važi za društvene mreže, dakle i za naš dragi FB. Pravi svemir mišljenja/šupaka (ne isključujem, dakako, ni svoje mišljenje/svoj šupak). Posljednjih dana FB je pun šupaka o Lidlu. Ok, u redu, lijepo je imati šupak, kako bi živjeli bez njega. 

No, idu mi na kurac svi koji peru ruke od Lidla, kao tamo rijetko kupuju, ili kupuju samo ovo ili ono, šupci su da tamo kupuju samo oni koji to moraju, dakle sirotinja, da su tamo stvari nabacane na hrpu...

Ispada da je Lidl posljednja instanca prije kopanja po kontejneru. 

E, pa nije.

Lidl je koncept trgovine kakvih je mnogo u Europi (ne znam za svijet), npr. Aldi, Ratio, Hofer... Taj koncept NE podrazumijeva slaganje proizvoda po špagici na polici, nego su proizvodi u kutijama, i upravo su zato i jeftiniji, a ne zato što su nekvalitetni.

Drugo, u takvim dućanima nalaze se uglavnom proizvodi na koje se ne troše milijuni (milijarde) na reklamiranje, ako se uopće i reklamiraju. A poznato je, uostalom, da marketing enormno podiže cijenu proizvoda, ali ne i njegovu kvalitetu. 

Dakle, u Lidlu možete pronaći i kvalitetne proizvode i one nekvalitetne kao i u svim tzv. "normalnim" dućanima (Spar, Konzum, Billa...) gdje je sve posloženo i picnuto. Razlika je u konceptu, trgovačkoj filozofiji.

Iznad toga su samo specijalizirane (delikatesne) trgovine u kojima se doista nalaze samo proizvodi iznimne kvalitete, pa im je i takva cijena. Oni koji samo ondje kupuju mogu s prijezirom gledati na Lidl, ko ih jebe uostalom. No, ispada nekako da gomila mojih FB frendova kupuje samo u takvim trgovinama za bogataše. Super, drago mi je zbog njih, mašala.

Ja kupujem i u Lidlu, i u Sparu, i u Tušu, i u Kauflandu, i u Hoferu, a kad sam, recimo, u Munchenu dopustim si malo ekstravagancije pa u Manufactumu kupim kruh, Kemmsche Kuhen, kakav sir, japanski srp ili neku sličnu ekstravaganciju. 

NE ulazim samo u Konzum. Kojih 10 godina. Nadam se da ne moram objašnjavati zašto. To je, kao i duga kosa prije 50 godina, stav.