Privatna agencija naplaćuje gostovanja u HRT-ovoj emisiji "Kod nas doma"

Marketinška agencija ILI NET sasvim otvoreno i bez ustezanja nudi svojim klijentima oglašavanje ili gostovanje u emisiji "Kod nas doma" Hrvatske radio televizije, dakle medija koji bi prema definiciji trebao biti javan.

"Prije nekoliko mjeseci počelo je emitiranje magazina 'Kod nas doma', koja se emitira uživo svakog dana od ponedjeljka do četvrtka na HTV 1 s početkom u 17.20 sati. Emisiju vode popularne voditeljice Barbara Kolar i Iva Šulentić. ILI NET agencija vam nudi oglašavanje u emisiji ili gostovanje u emisiji 'Kod nas doma' po vrlo popularnim cijenama!" prštavo će "agencija za internet marketing" potencijalnim klijentima na svojim stranicama na kojima ne nedostaje različitih pečata koji otkrivaju da je ILI NET nositeljica nekakvih certifikata "izvrsnosti u poslovanju".

U izvrsno poslovanje im, očito, ulazi i kupovanje mjesta za sudjelovanje u emisijama HRT-a. U agenciji nam poručuju da agencija niti kreira oglašivačku politiku HRT-a niti bilo kojeg drugog medija. "Radi se o oglašavanju unutar emisije i sponzorstvo emisije. Mislimo da su vaša pitanja postavljena na krivoj adresi. Za sva pitanja, sugeriramo da kontaktirate HRT", odgovaraju nam iz ILI NET-a.

Pitali smo i HRT, ali njihov odgovor o prodaji gostovanja u svojim emisijama još čekamo.

Emisija "Kod nas doma" je, inače, prije nešto više od godinu dana zamijenila popularnu emisiju "Hrvatska uživo" (HUŽ), koja se emitirala 13 sezona. Naprasno ukidanje je dovelo do revolta dijela javnosti, jer se tumačilo kao osveta čelništva prema kritički raspoloženim autoricama i autorima te emisije.

"Gledatelji HRT-a, naime, prema podacima koje smo prikupili tijekom posljednjih nekoliko godina, zamjerali su da u poslijepodnevnome terminu, u kojemu se među ostalima emitirala i emisija 'Hrvatska uživo', prevladavaju politički sadržaji. Kako bismo se što uspješnije prilagodili potrebama gledatelja, programsko vodstvo odlučilo je da će HRT tijekom poslijepodnevnoga rasporeda, umjesto jedne, od ponedjeljka 18. rujna 2017. godine emitirati dvije mozaične emisije", glasilo je tada objašnjenje čelništva HRT-a.

Sad je i jasno gdje je dovelo ukidanje HUŽ-a, jer se u novoj emisiji marketinška agencija osjeća kao kod sebe doma, a mi ćemo pričekati odgovor na pitanje može li HRT pasti još niže.

privatna-agencija-naplacuje-gostovanja-u-hrt-ovoj-emisiji-kod-nas-doma-6957-9428.png

Marketinška agencija ILI NET na javnoj televiziji se osjeća kao doma, pa klijentima sređuje sve - od reklama do gostovanja na HRT-u
Marketinška agencija ILI NET na javnoj televiziji se osjeća kao doma, pa klijentima sređuje sve - od reklama do gostovanja na HRT-u
Foto: 
Screenshot