Skoči na glavni sadržaj

Središnji Dnevnik HTV-a otvoreno reklamira Todorićevu tvrtku

Goran Borković

<p>
Karijeru započeo u Sinjskim skojevcima. Nastavio u više različitih klubova iz Splita i Zagreba s promjenjivim uspjesima. Igru više bazirao na asistencijama nego na pogocima. Odlučio da neće završiti u nižerazrednom Vratniku.</p>

sredisnji-dnevnik-htv-otvoreno-reklamira-todoricevu-tvrtku-5045-6019.png sredisnji-dnevnik-htv-otvoreno-reklamira-todoricevu-tvrtku-5045-6020.png

Novinarka Suzana Balen toliko se uživjela u ulogu Agrokorova PR-a da je izvještavala u radnoj odjeći s logom Agrokorove kompanije
Foto: Hrt.hr

Pitali smo urednicu Dnevnika Martu Šimić Mrzlečki o razlozima otvorenog reklamiranja privatne tvrtke na javnoj televiziji, čime se izravno krši Zakon o medijima, kao i novinarski etički kodeks, ali nas je uputila na službu za komunikacije na HRT-u, od koje još čekamo odgovor

Hrvatska radiotelevizija već dulje vremena ruje po dnu, i kadrovski i profesionalno, ali s posebnim intenzitetom to čini zadnjih godinu dana, otkad su Prisavljem zavladali novinari bliski Tomislavu Karamarku. Premda se te greške polako ispravljaju, ostavština Siniše Kovačića ipak je prevelika da bi nestala tek tako.

Evo, na primjer, HTV-ov središnji Dnevnik, emitiran 2. veljače, otvoreno je, bez ikakvih zadrški, reklamirao jednu od tvrtki iz koncerna Agrokor Ivice Todorića. Novinarka Suzana Balen toliko se uživjela u ulogu Agrokorova PR-a da je izvještavala u radnoj odjeći s logom Todorićeve kompanije.

Prilog je emitiran u povodu posjeta ministra poljoprivrede Tomislava Tolušića i povjerenika Europske komisije za zdravlje i sigurnost hrane Vytenisa Andriukatisa spomenutoj tvrtki.

Suzana Balen nas tako izvještava da se u PIK Vrbovcu poštuju najviši standardi, da se provode brojne analize, da se kontrolira sve pa čak i zrak, da se na godinu napravi 70.000 analiza i da se pošalje još 20.000 uzoraka drugim laboratorijama u Hrvatskoj i Europi, da ovakve laboratorije moraju imati svi i da je upravo PIK Vrbovec prvi uveo oznaku sljedivosti "Meso hrvatskih farmi", koje su preuzele druge kompanije. Nit' koje su to tvrtke, nit' jednog sugovornika, nit' snimke posjeta Tolušića i Andriukatisa pogonu, nit jedne izjave. Samo reklama.

Pitali smo urednicu Dnevnika Martu Šimić Mrzlečki (drugi urednik Dražen Majić nije se javljao na telefon) o razlozima otvorenog reklamiranja privatne tvrtke na javnoj televiziji, čime se izravno krši Zakon o medijima, kao i novinarski etički kodeks, ali nas je uputila na službu za komunikacije na HRT-u, od koje još čekamo odgovor.

Prilog možete pogledati ovdje od 28.12 minute

Tekst je financiran sredstvima Fonda za poticanje pluralizma i raznovrsnosti elektroničkih medija Agencije za elektroničke medije za 2017. godinu